piątek, 29 marca 2013

Prolog

Dokładnie wczoraj obchodziłam trzecią rocznicę od śmierci rodziców. Jak każdego roku przyszłam na cmentarz, położyłam kwiatki, oczyściłam ich groby i pożegnałam się. Lecz tym razem na zawsze. Emily kilka tygodni temu wpadła na pomysł, aby spełnić moje marzenia i wyjechać do Anglii. Nie od razu przystałam na jej pomysł, gdyż przecież to właśnie tu, w Chorwacji, w naszym domu jest najwięcej wspomnień. Wspomnień o rodzicach. Przez całe trzy lata byłam załamana, bo moje życie straciło sens. Em chciała abym zaczęła nowe życie zaczynając od wyjazdu stąd. Wreszcie się zgodziłam. Opuszczam Chorwację. Czy jeszcze tu wrócę? Nie mam pojęcia, ale mam nadzieję, że moje życie zmieni się na lepsze. Żegnaj Chorwacjo! Żegnajcie wspomnienia!

                                                               *  *  *

Pierwszy raz  w życiu napisałam prolog, ale mam nadzieję, że wam się spodoba. Od początku miał być taki krótki ;D

4 komentarze:

  1. Nono ciekawie się zaczyna..czekam na następne :)
    http://will-do-anything-for-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz jak się ucieszyłam kiedy zobaczyłam że założyłaś nowego bloga, to był normalnie szał :D
    A ostatni nawet zastanawiałam się kiedy zaczniesz pisać ;) fajny zbieg okoliczności ;P
    Co to opowiadanie będę czytać to jest oczywiste ;))
    Już lubię Sam, biedna straciła rodziców, ale dała radę przez trzy lata to i da teraz ;)
    Czekam na rozdział ;))
    I jakbyś mogła to dodaj obserwatorów ;P
    Pozdrawiam,
    M.


    http://one-day-with-them.blogspot.com/
    http://the-love-and-pain.blogspot.com/
    http://four-other-worlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chorwacja... Awww, kocham to państwo, a w Twoim opowiadaniu bohaterka się stąd wyprowadza. No cóż... Domyślam się, że jeszcze to wykorzystasz, a tymczasem nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału. :)
    Zapowiada się ciekawie, więc trzymam kciuki, życzę weny i pozdrawiam cieplutko. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że niedawno zastanawiałam się nad tym Twoim starym blogiem o Oliv? :D Jaki zbieg okoliczności ^^
    Super się zapowiada :3 Gdybym była tą dziewczyną, nie wyprowadzałabym się z Chorwacji :D Piękne państwo <3 Już sobie ułożyłam teorię, że kiedyś tam wróci z którymś z 1D (sądząc po Twoim nicku - z Niall'em :D)
    Czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń